Bestilling af webdesign

Yay! Jeg glæder mig til at designe dit nye flotte online hjem

Jeg byder nye opgaver velkommen fra . Hvis det passer med dine planer, så fortsæt til formularen herunder. Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Bestilling af webdesign

Yay! Jeg glæder mig til at designe dit nye flotte online hjem

Jeg byder nye opgaver velkommen fra . Hvis det passer med dine planer, så fortsæt til formularen herunder. Jeg glæder mig til at høre fra dig!

Lidt nyttig info…

Tilgængelighed & tider

Jeg byder nye opgaver velkommen fra . Denne måned er det tidligste, jeg kan påbegynde et nyt projekt (men du er naturligvis velkommen til at booke længere frem i tiden).

Er du klar til at booke?

Fortsæt kun med denne bookingformular, hvis du er klar til at bestille. Hvis du har spørgsmål, du gerne vil have svar på, inden du booker, bedes du gå til min FAQ eller sende mig en besked.

En grundig screening

Bestillingsformularen er lidt mere omfattende end en typisk kontaktformular. Det er for at sikre, at jeg på baggrund af din anmodning kan afgøre, om vi er et godt match. Når du har udfyldt og sendt din bestilling, vender jeg retur til dig inden for ca. 2 dage.

Bestilling af webdesign

Udfyld formularen herunder, tak!

    Dit navn*
    Din e-mail*
    Din virksomhed*
    Telefonnummer*
    Hjemmeside*
    Har du ikke en endnu? Skriv i stedet link til din instagram- eller facebookprofil
    Din adresse*
    Sørg for at inkludere din fulde adresse, inklusive dit postnummer, da dette er den adresse, jeg vil bruge til dit papirarbejde, fakturering mm.
    Hvem skal jeg arbejde sammen med på projektet?*
    Hvis jeg skal arbejde med mere end én person, hvem vil så være mit primære kontaktperson?
    Hvilken pakke har du valgt?*
    Ønsker du tilvalg af On Demand Content Creation?*
    Her kan du vælge én eller flere tilvalgsydelser. Hvis du er i tvivl om, hvad du har behov for, har du også mulighed for at vælge tilvalg senere.
    Har du brug for en Brand Strategi session?*
    En brandstrategisession koster 2.995,- og omfatter gennemgang af:
    1. Dit brands formål, personlighed og kerneværdier.
    2. Dit kundepublikum og definitionen af din ideelle kundepersona.
    3. Konkurrentanalyse og markedsposition
    4. Dine særlige styrker og unikke selling points
    Bemærk venligst: Hvis du ikke anmoder om en brandstrategisession, skal du have en klar vision om din ideelle kunde, konkurrenter og din markedsposition, før jeg kan begynde at designe for dig.

    Har du en ideel lanceringsdato i tankerne?*
    Hvilken startdato ville være din foretrukne startdato?*
    Bemærk, at jeg tidligst kan starte nye projekter op i , så din startdato bliver tidligst i den måned.
    Fortæl mig mere om den visuelle æstetik, du leder efter...*
    Hvis du har et Pinterest board, er du velkommen til at inkludere linket nedenfor. Du kan også uploade en pdf eller billedfil nederst i formularen. Det er helt ok, hvis du ikke har nogen idé om, hvordan du vil have dit nye websted til at se ud, men en hurtig opsummering af den overordnede stemning, du gerne vil opnå, vil hjælpe mig med at definere, om vi er det rigtige match.
    Fortæl mig mere om din virksomhed*
    Inkluder venligst arten af din virksomhed og branche (fx redaktionel hårstylist), din kundedemografi og jeg vil også gerne høre, hvorfor du gør, som du gør!
    Hvad har fået dig til at vælge mig som din designer?*
    Hvordan fandt du frem til Bona Fide Multimedia?*
    Dine data*
    Jeg bruger de oplysninger, du angiver i denne formular, til at oprette dit kontraktoplæg og behandle dit projekt. Du kan til enhver tid anmode om at gennemgå hvordan og hvor jeg gemmer dine oplysninger eller anmode om at blive fjernet fra mine filer ved at sende mig en e-mail.
    Er der andet jeg skal vide?
    Vi dykker ned i flere detaljer om dit brand, når du er officielt booket ind, men hvis der er noget, du mener, jeg burde vide på forhånd, så lad mig det vide her
    Her kan du uploade en fil (max. 10 MB)

    Klinikken holder ferielukket

    Bemærk venligst, at klinikken holder ferielukket fra 8. januar – 20. januar 2024, begge dage inkl. Henvendelser vil blive besvaret umiddelbart herefter.

    Kærlig hilsen Lisbeth